شعر های ریحانه

این بلاگ متعلق به ریحانه کلانتر هست

شعر های ریحانه

این بلاگ متعلق به ریحانه کلانتر هست

سرشارم از عشق تو و ....

کجای این جنگل شب

پنهون میشی خورشیدکم

پشت کدوم سد سکوت

پر می کشی چکاوکم

چرا به من شک میکنی

من که منم برای تو

ُلبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو

دست کدوم غزل بدم ، نبض دل عاشقمو

پشت کدوم بهانه باز

پنهون کنم هق هقمو

گریه نمیکنم !!! نرو.....

آه نمیکشم!!!!ببین....

حرف نمیزنم .... بمون

بغض نمیکنم .....ببین

سفر نکن خورشیدکم

ترک نکن منو ... نرو

نبودنت مرگ منه

راهی این سفر نشو

نزار که عشق من و تو اینجا به آخر برسه

بری تو و مرگ منم از رفتن تو سر برسه


گریه نمیکنم !!! نرو.....

آه نمیکشم!!!!ببین....

حرف نمیزنم .... بمون

بغض نمیکنم .....ببین

نوازشم کن و ببین که عشق میریزه از صدام

صدام کن و ببین که باز غنچه میدن ترانه هام


اگر چه من به چشم تو کم ام ، قدیمی ام ، گم ام

آتشفشان عشقم و دریای پر تلاطم ام




ُلبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو

ُلبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو